Vraag & Antwoord

Als je een vraag hebt, en je zoekt het antwoord, zet je code of zoekwoord dan in het zoekvak hieronder en klik je op zoek.
Als je een vraag wilt stellen, klik dan hier

Kies een categorie: Met het zoekwoord:
Pagina:   123456 van 1902
  • Datum: 25 september 2017

    Vraag:
    Hoi, Ik heb door een paar nare ervaringen tijdens mijn tips een angst en paniekstoornis opgelopen. Dit al een ruime tijd. Nu is het zo dat het ook effect heeft op mijn seksueel aspect met name ES en vroegtijdige zaadlozing. Kan er hier iets aan gebeuren? ik heb ook vage oogklachten....Doei

    Lees het antwoord...
  • Datum: 25 september 2017

    Vraag:
    Beste ,

    Mijn dochte heeft gedurend vele jaren relatine genomen , en heeft dat nu v vangen door spd.
    Ze heeft heel lang 120 kilo gewogen en beweerd dat dit haar geen hongergevoel meer geeft , ze is als de dood om bij te komen.
    Wat zjn d nadeau ge gevolgen hiervan ?
    Ik ben als moeder heel ongerust.
    Hartelijk dank,,

    Lees het antwoord...
  • Datum: 22 september 2017

    Vraag:
    Ik ben 51 jr. Heb sinds mijn 12e levensjaar door een fietsongeluk (op stuitje gevallen na een sprong met een BMX)chronische rugpijn. Sedert 21 jr. ben ik begonnen met Tramadol en daarna het slopende Oxycontin /codone

    Ik heb jarenlang gezocht wat bij mij de rugpijn zou kunnen zijn. Heb inmiddels alle specialisten etc.. bezocht. Niemand heeft ooit iets kunnen vinden.

    Nu is het vermoeden dat de Oxycodone 4x5mg p.d snelwerkend (nu) de reden zou kunnen zijn voor mijn pijn simpelweg omdat er geen verklaring is voor mijn pijn.

    Nu wil ik hier vanaf maar het lukt mij niet. De pijn is niet om uit te houden. De ontwenningsverschijnsels wat ik overal lees heb ik niet. Ik probeer de oxy nu in samenwerking met 8 paracetamol af te bouwen. Toch lukt het mij niet. De pijn in mijn rug is vreselijk als het medicijn uitgewerkt is.
    Mijn Huisarts doet er eigenlijk laconiek over. Gewoon om de 4 wkn 1 minder.

    Ben radeloos. Mijn vrouw vind mij maar een junk (terecht denk ik) en zwak. Is dat wel zo? Ik lees mij suf op google maar kom geen stap verder. Maar iedere keer weer de term je bent verslaafd daar wordt ik ook knetter van en maakt mij echt zwak.

    Nu wilde ik mij laten opnemen zegt mijn huisarts je medicijn inname is dusdanig weinig dat dit niet gaat. Ik vind ook nergens een luisterend oor. Behalve dat ik een junk ben.

    Af en toe denk ik jonge ga voor de Trein staan ben je gelijk van alle problemen af. Zover wil ik het niet laten komen dat zou pas echt zwak zijn.

    Hulp, Hulp, Hulp. ben echt moe en radeloos!!

    Mvg

    Lees het antwoord...
  • Datum: 22 september 2017

    Vraag:
    Hallo ik ben geopereerd aan mn oog het duurde 8 dagen tot dat ik beter was k heb nog een hechting aan mn oog dus me vraag is mag ik nu wel blowen of niet? Alvast bedankt voor de reacties

    Lees het antwoord...
  • Datum: 22 september 2017

    Vraag:
    Hai,

    ik ben homo en gebruik ongeveer een maal per 2 a 3 maanden eens poppers(rush, met geel etiketje). Ik vind het heel lekker met poppers, maar doe ook aan masturbatie alleen maar zonder. Met iemand erbij meestal met.....Ik denk dat ik geestelijk er een beetje aan verslaafd ben!!??

    Mijn vraag is:"wat kan het lichamelijk voor direkte schade opleveren in deze mate? En als ik het gebruik hoe moet ik het dan verstandig gebruiken, om zoveel mogelijk schade te voorkomen, en tot slot, welke soort poppers of merk is het minst schadelijk?

    Hopende op goede en zorgvuldige informatie,

    hartelijk dank

    Lees het antwoord...
  • Datum: 22 september 2017

    Vraag:
    Hallo

    ik heb de volgende vraag, sind kort gebruik ik bloedverdunners Clopidogrel 75 A, dit vanwege lichte tia.

    kunnen jullie mij vertellen of het het mogelijk is om XTC te gebruiken in combinatie met de bloedverdunner zoals boven omschreven

    Lees het antwoord...
  • Datum: 19 september 2017

    Vraag:
    Hallo,

    Mijn vriend heeft vorige week een bad trip gehad op lachgas. Ik heb zo iets nooit eerder mee gemaakt en kon er weinig over vinden op internet, dus hoop dat jullie me hier meer over kunnen vertellen.

    Vorig weekend zijn we met een aantal vrienden naar Qbase geweest. Mijn vriend heeft om 23:00 uur een xtc pil gehad van 230mg. Deze viel hem niet zo lekker, hij werd er traag en lam van dus besloten om niets meer bij te pakken. Op de terugweg naar huis had hij in de bus een punt keta gehad. Dit was rond 8 uur in de ochtend.

    Toen we thuis aankwamen, +/- 9.00 uur, had hij nog een klein puntje keta gehad. Toen hij weer wat begon te ontnuchteren van de keta, besloot hij eens lachgas te proberen. Dit had hij nog nooit eerder gedaan. (Meteen de eerste en de laatste keer geweest).

    Ik adviseerde hem, gezien dit zijn eerste keer was, om niet direct de hele ballon leeg te maken. Zelf merk ik altijd wel wanneer ik ongeveer moet stoppen, hij had dit niet...

    Hij begon de ballon in te ademen en na de eerste hijs begonnen zijn ogen al direct wat dicht te vallen. Hij bleef maar door gaan, dus ik zei dat hij wel kon stoppen en niet de hele ballon hoefde te gebruiken. Op dit moment was hij al te ver weg en hoorde hij mij niet meer.

    De ballon was leeg en hij liet zijn handen zakken. Op het moment dat zijn ogen bijna sloten en ik dacht dat hij out zou gaan, sprong hij als een gek omhoog. Schreeuwde ''GODVERDOMME, KUTZOOI'' terwijl hij met zijn armen in het rond sloeg en uiteindelijk met zijn voet tegen de hoek van de tv en de muur begon te schoppen. Daarna viel hij plat achterover, op zijn hoofd. Hij lag verstijfd op de grond met zijn ogen wagenwijd open en ademde niet meer..

    Ik dacht oprecht dat hij dood was. Na een aantal seconde (die voor mij heel lang leken te duren) begon hij eindelijk weer bij te komen. Hij schrok wakker en stond direct op, ging op de bank zitten. Het duurde een tijdje voordat hij weer helemaal was bijgekomen. Daarna was hij weer zichzelf.

    Zijn eigen ervaring was het volgende:
    Na de eerste hijs merkte hij zich al slapper worden. Hij hoorde een hele hoge, krijsende piep in zijn hoofd en het deed zeer, hij had het gevoel dat zijn hoofd uit elkaar ging barsten. Hij was erg gefocust op een kopje wat op de tafel stond. Alles erom heen was wazig. Toen kreeg hij het gevoel dat hij in een soort time-loop zat waar hij niet meer uit kon komen. Hij wist niet meer waar hij was of dat wij er waren. Hij wist niet meer dat hij lachgas had gebruikt. Hij dacht dat hij dood was en voor altijd in die time-loop zou blijven met dat kopje en het pijnlijke piep geluid in zijn hoofd. Daar werd hij boos van en kreeg een soort paniek aanval, waardoor hij dus opstond en ging schelden/slaan/schoppen.

    Sorry voor het lange verhaal, wist niet hoe ik het korter en duidelijk kon uitleggen. Enig idee hoe het kan dat hij in deze bad trip terecht kwam? Hij had die avond ontzettend weinig drugs gebruikt, zeker voor zijn doen en voelde zich redelijk nuchter op het moment dat hij de ballon nam. Normaal gesproken heeft hij van alle drugs wel een redelijke hoeveelheid nodig omdat hij anders meestal niets merkt. Dit had ik dus nooit bij hem verwacht. En heb hier ook nooit eerder ervaring mee gehad, ben me dood geschrokken. Geen lachgas meer voor ons! Gelukkig ging het daarna wel weer goed met hem, op een hele dikke voet na..

    Lees het antwoord...
  • Datum: 19 september 2017

    Vraag:
    Hoi. Wat zijn jullie beknopt of ethylchloride of chloorerhyl. Volgens mij wordt het wel degelijk gebruikt in de gayscene. Wellicht specifieker bij mensen die met fisting bezig zijn. Het gaat dan altijd om spray in spuitbussen. Je spuit wat op een doek. Die neem je dan tussen je tanden en dan zuig je lucht door de doek heen naar binnen.
    Ik heb t nog nooit gezien in een flesje dat lijkt op poppers.
    De stof die er in zit neemt op je rode bloedcellen de plaats in van zuurstof. Het is dus niet ongevaarlijk. Wellicht hebben jullie er meer of een ander beeld bij?

    Lees het antwoord...
  • Datum: 19 september 2017

    Vraag:
    Beste meneer / mevrouw,

    Ik ben bezig met een opdracht voor mijn studie Integrale Veiligheidskunde,

    ik ben benieuwd of jullie misschien informatie hebben over verband tussen het gebruik van drugs en/ of alcohol (van jongeren) en de maatregelen die gemeenten nemen.

    ik ben opzoek naar zoveel mogelijk informatie over dit onderwerp, het maakt niet uit of het een proactieve maatregelen of repressieve maatregelen zijn.




    Lees het antwoord...
  • Datum: 19 september 2017

    Vraag:
    na het gebruik van xtc heb ik dus al bijna een week last van druk op mijn borst. vooral bij diep ademhalen en een inspanning. komt dit vaker voor dat dit zo blijft hangen? zag al enkele vragen over druk op de borst/hart, maar dan voor korte tijd.

    Lees het antwoord...
Pagina:   123456 van 1902