Lees een antwoord

Als je een vraag hebt, en je zoekt het antwoord, zet je code of zoekwoord dan in het zoekvak hieronder en klik je op zoek.
Als je een vraag wilt stellen, klik dan hier

Kies een categorie: Met het zoekwoord:
Pagina:   123456 van 8
  • Datum: 19 december 2017

    Vraag:
    Hoi,

    Ik ben een tijd geleden op een feestje gepakt met een gebruikershoeveelheid drugs. Er is geen proces verbaal opgemaakt. Wel heb ik een afstandsverklaring moeten tekenen, waarin ik officieel afstand doe van de drugs. Heb ik nu een strafblad? Ik heb dus geen boete moeten betalen. De officier heeft besloten om niet te vervolgen. Kan ik hier verder nog problemen mee krijgen bij het aanvragen van een VOG?

    Groet,

    Anoniem

    Lees het antwoord...
  • Datum: 20 oktober 2017

    Vraag:
    Ik heb gistere lachgas gedaan maar ik heb nu soortvan tintelingen in me voeten en me handen en het gaat niet weg ik ben ook ligt soms ligt in me hooft

    Lees het antwoord...
  • Datum: 20 oktober 2017

    Vraag:
    Ik ben verslaafd aan verschillende soorten drugs. Van lachgas tot mdma en xtc. Ik beb dringend hulp nodig.

    Lees het antwoord...
  • Datum: 5 oktober 2017

    Vraag:
    Hi!

    Ik heb 17 juni op een after 2cb ( 1 pil ) gebruikt in combinatie met MDMA wat ik daarvoor op een festival had gebruikt, op de after nam ik een ballon en kwam ik in een bad trip terecht door de 2cb, ik raakte in de ballon zo in paniek dat ik wilde wegrennen door de situatie beelden die ik in mijn hoofd zag.

    Nu, een paar maanden later. Had ik zaterdag een feest, waarbij ik 4fmp, en xtc had gebruikt. Op de after had ik een paar ballonnen wat goed ging, en op een gegeven moment bij een ballon, kreeg ik dezelfde trip als met 2cb in een ballon, en ik heb vervolgens 2 uur lang alles gezien zoals ik het met 2cb op zag.. Terwijl ik zeker weet dat ik geen 2cb heb gebruikt.. Ik ben hier weer erg van geschrokken en mijn hele mood was meteen verpest..

    Ik zou wat meer duidelijkheid willen hebben, hoe het kan dat ik na een paar maanden weer in de 2cb “trip” terecht kwam tijdens het spacen en een ballon doen en ik vervolgens alles weer in 2cb zag.. ik hoop dat jullie mij hier wat meer over kunnen vertellen!

    Dankjewel!

    Lees het antwoord...
  • Datum: 5 oktober 2017

    Vraag:
    wat doet drugs met je lichaam

    Lees het antwoord...
  • Datum: 19 september 2017

    Vraag:
    Hallo,

    Mijn vriend heeft vorige week een bad trip gehad op lachgas. Ik heb zo iets nooit eerder mee gemaakt en kon er weinig over vinden op internet, dus hoop dat jullie me hier meer over kunnen vertellen.

    Vorig weekend zijn we met een aantal vrienden naar Qbase geweest. Mijn vriend heeft om 23:00 uur een xtc pil gehad van 230mg. Deze viel hem niet zo lekker, hij werd er traag en lam van dus besloten om niets meer bij te pakken. Op de terugweg naar huis had hij in de bus een punt keta gehad. Dit was rond 8 uur in de ochtend.

    Toen we thuis aankwamen, +/- 9.00 uur, had hij nog een klein puntje keta gehad. Toen hij weer wat begon te ontnuchteren van de keta, besloot hij eens lachgas te proberen. Dit had hij nog nooit eerder gedaan. (Meteen de eerste en de laatste keer geweest).

    Ik adviseerde hem, gezien dit zijn eerste keer was, om niet direct de hele ballon leeg te maken. Zelf merk ik altijd wel wanneer ik ongeveer moet stoppen, hij had dit niet...

    Hij begon de ballon in te ademen en na de eerste hijs begonnen zijn ogen al direct wat dicht te vallen. Hij bleef maar door gaan, dus ik zei dat hij wel kon stoppen en niet de hele ballon hoefde te gebruiken. Op dit moment was hij al te ver weg en hoorde hij mij niet meer.

    De ballon was leeg en hij liet zijn handen zakken. Op het moment dat zijn ogen bijna sloten en ik dacht dat hij out zou gaan, sprong hij als een gek omhoog. Schreeuwde ''GODVERDOMME, KUTZOOI'' terwijl hij met zijn armen in het rond sloeg en uiteindelijk met zijn voet tegen de hoek van de tv en de muur begon te schoppen. Daarna viel hij plat achterover, op zijn hoofd. Hij lag verstijfd op de grond met zijn ogen wagenwijd open en ademde niet meer..

    Ik dacht oprecht dat hij dood was. Na een aantal seconde (die voor mij heel lang leken te duren) begon hij eindelijk weer bij te komen. Hij schrok wakker en stond direct op, ging op de bank zitten. Het duurde een tijdje voordat hij weer helemaal was bijgekomen. Daarna was hij weer zichzelf.

    Zijn eigen ervaring was het volgende:
    Na de eerste hijs merkte hij zich al slapper worden. Hij hoorde een hele hoge, krijsende piep in zijn hoofd en het deed zeer, hij had het gevoel dat zijn hoofd uit elkaar ging barsten. Hij was erg gefocust op een kopje wat op de tafel stond. Alles erom heen was wazig. Toen kreeg hij het gevoel dat hij in een soort time-loop zat waar hij niet meer uit kon komen. Hij wist niet meer waar hij was of dat wij er waren. Hij wist niet meer dat hij lachgas had gebruikt. Hij dacht dat hij dood was en voor altijd in die time-loop zou blijven met dat kopje en het pijnlijke piep geluid in zijn hoofd. Daar werd hij boos van en kreeg een soort paniek aanval, waardoor hij dus opstond en ging schelden/slaan/schoppen.

    Sorry voor het lange verhaal, wist niet hoe ik het korter en duidelijk kon uitleggen. Enig idee hoe het kan dat hij in deze bad trip terecht kwam? Hij had die avond ontzettend weinig drugs gebruikt, zeker voor zijn doen en voelde zich redelijk nuchter op het moment dat hij de ballon nam. Normaal gesproken heeft hij van alle drugs wel een redelijke hoeveelheid nodig omdat hij anders meestal niets merkt. Dit had ik dus nooit bij hem verwacht. En heb hier ook nooit eerder ervaring mee gehad, ben me dood geschrokken. Geen lachgas meer voor ons! Gelukkig ging het daarna wel weer goed met hem, op een hele dikke voet na..

    Lees het antwoord...
  • Datum: 14 september 2017

    Vraag:
    Hallo ik ben 16 jaar en heb nu een jaar lang vrij regelmatig drugs gebruikt. Voor ik begon met gebruiken is er al een vitamine b12 tekort bij mij vastgesteld. Mijn geheugen is hierdoor erg achteruit gegaan. Ik vraag mij af of datgene wat ik tot nu toe gebruik heb mijn toekomst op de universiteit zou belemmeren. Want met de gevolgen van mijn tekort heb ik flink te kampen.mijn vraag is dus of het mijn toekomst op de universiteit zal bemoeilijken. Wat ik heb gebruikt:
    Ongeveer 25 tot 30 XTC pillen niet heel zwaar.
    4 gram MDMA
    3 gram speed
    6 gram coke
    Heel veel lachgas patronen
    4 gram ketamine
    1 pil 4fmp

    Ik weet niet waar ik mijn vraag zou kunnen stellen anders dan hier. Alvast bedankt!

    Groetjes Katy

    Lees het antwoord...
  • Datum: 1 augustus 2017

    Vraag:
    Hallo, is drugs of lachgas slecht voor mijn oren? Ik heb weleens last van mijn oren. Hoor soms zachte geluidjes in de nacht en op het moment zitten ze ook een beetje dicht. Hoe zit dat in combinatie met drugs, softdrugs, lachgas.
    Groetjes

    Lees het antwoord...
  • Datum: 24 juni 2017

    Vraag:
    Hoi!

    Ik kom net van een festival en daar gebeurde iets wat ik normaal gesproken nooit heb.

    Na een eerste ballonnetje nam ik na een uur weer een ballon. Hierbij begon ik volgens een vriendin heel erg te trillen, alsof ik een epileptische aanval kreeg en heeft me toen geschrokken 'wakker' gemaakt, ik reageerde ongeveer na 2 seconden en voelde zelf niks raars. Ik heb dit hiervoor één keer op een ander feest gehad, nadat ik moe was en weinig had geslapen. Ik las ergens anders dat dit kon duiden op hyperventilatie. Ik doe met regelmaat ballonen maar heb in het verleden wel meer gebruikt, verder gebruik ik ook wel eens andere drugs. Omdat mijn vriendinnetje echt dacht dat het op een aanval leek, en ook omstanders me raar aangekeken maak ik me toch wel een beetje zorgen. Weet iemand of dit een soort epileptische aanval is of dat dit een andere reden heeft?

    Alvast bedankt!

    Lees het antwoord...
  • Datum: 12 mei 2017

    Vraag:
    is lachgas een softdrug of harddrug


    Lees het antwoord...
Pagina:   123456 van 8