ik heb een vraag die ik op jullie site nog niet...

VRAAG

ik heb een vraag die ik op jullie site nog niet ben tegengekomen. Ik snuif een gram per dag waardoor mijn neusschot helemaal verdwenen is. dit vind ik heel erg maar kan niet stoppen. Maar waar ik me nu heel erg zorgen om maak is mijn gebit. heb 2 jaar geleden een onteking gehad aan mijn kies maar deurde niet naar de tandarts wegen de gat in mijn neus en zo'n 5 weken terug viel spontaan de kies eruit. Kan dit door de cocaine komen. Want nu begint de linkerkant van mijn gebit ook te ontsteken en dat 2 tanden los gaan zitten

ANTWOORD

Je code was: goldey01 Beste vraagsteller, Het gebruik van cocaïne of amfetamine kan bar slecht voor het gebied zijn. De cocaïne maak je gebit kapot. De Jellinek in Amsterdam heeft een tandarts die gespecialiseerd is in het behandelen van gebitten die door drugsgebruik zijn beschadigd ( http://www.jellinek.nl/hulp/content.php?i=27 ). Men kan naar deze tandarts worden verwezen door een instelling van verslavingszorg. Je vult in dat je uit Noord-Holland komt. Kijk voor meer informatie op www.brijder.nl. Met vriendelijke groet, Martin Sijes
22 september 2008
NIET GEVONDEN WAT U ZOEKT Stel een Vraag >