Opium
Ik wil het niet doen maar ben heel erg niewschierig. hoe maak je opium? waar vind je de juiste bloem in de natuur? is het verslaavend? is het gevaarlijk?
Je code was: 2403
Beste vraagsteller,
Opium wordt gewonnen uit de papaverplant. De productie van Opium is met name in Afghanistan / Zuid-Oost Azie. Opium is een verslavende stof en wordt gebruikt om opiaten uit te maken zoals heroine.
Mvg,
Ronald
24 september 2013
NIET GEVONDEN WAT U ZOEKT Stel een Vraag >
